Oletko sinä etsimämme logistiikkaa ymmärtävä toimistotöiden ja asiakaspalvelun ammattilainen?
Haemme Raaheen Logistiikkavastaavaa varmistamaan tilaus- ja toimitusketjujen sujuvuus sekä ystävällinen ja ripeä asiakaspalvelu. Toimenkuvasi sisältää asiakaspalvelua pääasiassa puhelimitse ja sähköpostilla, asiakastilausten käsittelyä tilausjärjestelmässä ja muita toimiston työtehtäviä.
Tarjoamme sinulle:
- Vakituiseen tähtäävän työsuhteen
- Itsenäisen tehtävänkuvan, jossa saat toimia itseohjautuvasti perehdytysvaiheen jälkeen
- Rennot ja mukavat työkaverit, jotka perehdyttävät sinut huolellisesti tehtäviisi
- Arkisin päivävuorossa tehtävän työn
Toivomme sinulta:
- Kokemusta toimistoalan tehtävistä
- Hyviä IT-taitoja ja kykyä omaksua uusia järjestelmiä
- Hyväntuulista ja kärsivällistä asiakaspalveluasennetta
- Päivystysvalmiutta joka kolmas viikko, jolloin kiireellisiä asiakastilauksia tulee tarvittaessa käsitellä myös iltaisin ja viikonloppuisin
- Kielitaitoa (englanti ja/tai ruotsi), jota tarvitset jonkin verran tehdessäsi yhteistyötä Fesconin Ruotsin yksikön kanssa
- Eduksesi on aiempi kokemus logistiikan tehtävistä ja ymmärrys tilaus-toimitusketjuista
Hakeminen:
Hae tehtävään hakulinkin kautta. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut hakuaikana.
Hakulinkkiin>>
Lisätietoja:
Go On Raahen HR-asiantuntija, suorahakukonsultti
Heidi Leppäkari
heidi.leppakari@go-on.fi
+358 45 261 4955
Palkka:
Kuukausipalkka on noin 2700-3000 €/kk kokemuksestasi riippuen.